Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009


ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ
Ξημερωσε μια καινουργια μερα για ολους. Πιστευω πως και για μενα θα ειναι ετσι.
Ξυπνησα με περιεργες σκεψεις στο μυαλο μου. Ειπα σημερα δεν θα με καταρακωσειτιποτα και κανεις. Δυστυχως ομως, ολο και καποιος καλοθελητης βρισκεται παντα για να κανει την ψυχη μου κουρελι.Θα το πιω κι αυτο το ποτηρι .Θα φροντισω ομως να ειναι το τελευταιο. Δεν θα επιτρεψω σε κανεναν πλεον να με κανει λυωμα. Θα ζω για μενα και γιαυτους που μαγαπανε και μου το δειχνουν. Ειναι αρκετοι αυτοι. Το ξερω. Θα θαψω στο βαθος της ψυχης μου και του μυαλου μου, οτι με πονουσε και οτι με ποναει ακομα. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΩ. Ειμαι σιγουρη. Εχω καταφερει μεχρι τωρα, πολλα στην ζωη μου. Εχω θαψει πολλα στην ψυχη μου. Χωραει ακομη ενα.
Ειχα ξεχασει πως ειμαι ανθρωπος. Ειχα ξεχασει πως ειμαι ΓΥΝΑΙΚΑ.
Σημερα ξυπνησα και παλι απο τον βαθυ υπνο που ειχα μεχρι τωρα. Κοιταξα το προσωπο μου στον καθρεφτη και μου ειπε '' ΖΕΙΣ ΑΚΟΜΗ. Ανασαινεις, κινησαι, μιλας. Εκμεταλευσου το''.
Αυτο θα κανω λοιπον. ΘΑ ΖΗΣΩ.
Ξεκιναω και παλι σημερα. Θα προσπαθησω να ειμαι γελαστη, ευδιαθετη, χαρουμενη. Το ξερω πως θα το πετυχω. Αρκει να το θελω. Και το θελω.
ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ , πανω απολα. Αυτο θα φυτεψω στο μυαλο μου και στη σκεψη μου και ολα θα γινουν καλυτερα και για μενα και για το ταιρι μου και για την υπολοιπη οικογενεια μου. Για το καλο ολων θα γινω παλι αυτο που ημουν καποτε. Μια γλυκια και χαμογελαστη γυναικα.
ΕΝΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ και οχι μια ζωντανη-νεκρη σκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ειμαι φευγατη. ετσι λενε οσοι με γνωριζουν.

βραβειο

βραβειο
πηρα και γω βραβειο απο τον θαναση ευχαριστω

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΔΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΔΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΕΔΩ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤAI ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ

ΒΡΑΒΕΙΟ
Ευχαριστω τον SKROYTZAKO

BΡABEIO

BΡABEIO
Eυχαριστω τον alterego Γιαννη Παππα την fotini την elph και big mama