Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Καλημερα, καλη εβδομαδα και καλο μηνα.
Πινω το πρωινο μου καφεδακι πριν παω για δουλεια και για να περασει η ωρα , εκανα μια βολτα στο youtube, οπως κανω κι αλλες φορες οταν εχω χρονο.
Ψαχνοντας λοιπον, βρηκα κατι που μαρεσε και σκεφτηκα να το μοιραστω μαζι σας.

''Σημερα μπορει να ειναι η τελευταια φορα που βλεπεις τους ανθρωπους που αγαπας'' γραφει,

'' και γιαυτο πες τους ψιθυριστα πως τους χρειαζεσαι.... πως τους αγαπας....φερσου τους καλα.... ζητα τους συγνωμη....''

Εμεινα λοιπον περισσοτερο στην λεξη ''συγνωμη''

Αραγε ξερουμε να ζηταμε συγνωμη; Και αν την ζηταμε, για καποια λαθη που καναμε η για καποιες συμπεριφορες μας ασχημες, ξανακανουμε τα ιδια λαθη; Η ειναι μια λεξη που μονο την λεμε χωρις να την εννοουμε;

Μεβαλε σε σκεψεις η λεξη αυτη. Πολλες φορες εχω ζητησει συγνωμη απο ανθρωπους που συμπεριφερθηκα ασχημα. Το ξεχναω ομως και ξανακανω τα ιδια λαθη. Αθελα μου βεβαια.

Σημερα λοιπον , διαβαζοντας αυτο το κειμενακι, θελω να ζητησω συγνωμη απο οσους εχω πληγωσει, απο οσους εχω συμπεριφερθει ασχημα, απο οσους εχω απογοητευσει. Απο ολους οσους αγαπω και μαγαπανε. Υποσχομαι οτι θα προσπαθησω να κρατησω τον λογο μου και να μην ξανασυμπεριφερθω ασχημα, οση σκασιλα και οσα προβληματα κι αν εχω.
Συγνωμη λοιπον, μεσα απο την ψυχη μου ζηταω απο ολους , οσους με ξερουν και τους εχω φερθει ασχημα.

object width="425" height="344">>

4 σχόλια:

  1. ΤΟ ΝΑ ΜΠΠΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είσαι η μόνη Εφη μου!!
    Ολοι τα ίδια λάθη κάνουμε και τα ίδια επαναλαμβάνουμε. Και σχεδόν πάντα ξεχνάμε την συγγνώμη που έχουμε ζητήσει.
    Συνήθως πληγώνουμε τους ανθρώπους που μας αγαπάνε, όπως κι εμείς πληγωνόμαστε από τους ανθρώπους που αγαπάμε, οι υπόλοιποι μας είναι αδιάφοροι, ώστε να μπορούν να μας πληγώσουν έντονα.
    Παρ' όλα αυτά η λέξη "συγγνώμη" είναι πολύ δυνατή και δείχνει πραγματικά μεγαλείο ψυχής, όπως λέει και ο Θανάσης πιο πάνω.
    Φιλιά, καλή βδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος δεν ξέρει η δεν μπορεί να ζητά συγνώμη δεν μπορεί ποτέ του να έχει ηρεμία ψυχής.Εγώ πάλι γιατί κάνω συνέχεια γκάφες( έφη μου συγνώμη για το τραγούδι που σου είπα, είχα μπει σε σένα απο άλλο μπλοκς και άκουγα εκείνο..)επειδή λοιπόν κάνω συνέχεια γκάφες όπως λέει η φίλη μου το δρομάκιγι' αυτό ζητώ συνέχεια συγνώμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι οτι πιο υγειες να ζητας συγνωμη ....

    αν ειχαμε ολοι αυτο στο μυαλο μας οτι μπορει να ειναι η τελευταια φορα που τους βλεπουμε.... σιγουρα θα λειτουργουσαμε ολοι αλλιως:))

    καλημερα εφη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ειμαι φευγατη. ετσι λενε οσοι με γνωριζουν.

βραβειο

βραβειο
πηρα και γω βραβειο απο τον θαναση ευχαριστω

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΔΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΔΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΕΔΩ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤAI ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ

ΒΡΑΒΕΙΟ
Ευχαριστω τον SKROYTZAKO

BΡABEIO

BΡABEIO
Eυχαριστω τον alterego Γιαννη Παππα την fotini την elph και big mama